vineri, 7 august 2009

7 august 2009

Bună dimineața...măcar de-ar fi bună pentru toți. Mami iar n-a dormit astă-noapte. I-a fost rău Vitinei, a vomitat din nou. Bleah...și de dimineață i-a zis mamei că minte când spune că nu doarme noaptea, pentru că ea o lasă să doarmă. Acum mami e un zombie. Trebuie alte pastile pentru babă, căci astea de acum nu au nici un efect asupra ei. Sau au efect invers!
De-acum urmează sfintele binecuvântări matinale...adică baia. În fiecare zi face la fel de urât și binecuvântează cu înjurături de birjar. Serios..ce caută astfel de oameni pe pământ?? Care e rolul lor în afară de a-i chinui pe alții?
Aproape mi-am terminat micul dejun...am ronțăit vreo 3 biscuiți și acum îmi termin paharul cu suc...mai am și puțină cafea..și gata.

Încerc să scriu cât mai puțin în word, pentru că îmi expiră trialul și n-am reușit să fac rost de un key corect. Oricum, am copiat tot în notepad.

Acum ascult muzică. The Posies- Love comes. Oare? Mă cam îndoiesc. Tocmai am avut un schimb de replici destul de costisitor pentru mine cu cineva anume din țară. Se pare că impresia lăsată este că mă distrez până uit de mine și chiar mai mult. Păi, nu este așa. Am venit aici pentru mami, nu ca să mă distrez. Oricum nu pot face asta atâta timp cât mami își dă sufletul pe aici cu baba asta. Oare în noaptea asta va dormi și ea puțin? E slăbită de tot, nu știu cum mai rezistă. D-abia aștept să vină acasă, să se liniștească puțin. Deși și acasă...altă comedie..cu mămaie de data asta. Dar gata, o să am eu grijă să fie ok. M-am supărat.

Celelalte cuvinte- Iarba prin păr. Chiar mi-e dor să simt iarba sub mine, prin păr, pe obraji, sub degete. Azi când am ieșit cu mami, am mers pe așa zisa lor plajă. Ne-am cocoțat pe stânci. Am fotografiat valurile care se spărgeau de roci. Am vrut să găsesc scoici, dar am dat doar peste niște rămășițe de cochilii albe. Am găsit una drăguță, albă, cu o gaură fix în mijloc. I-am pus un șnur și am de gând s-o port la gât.

Mi-am furat câteva bomboane. În caz că m-apucă vreo poftă de ronțăială, să nu trec pe la Vitina. Azi la prânz am mâncat cartofi cu ciuperci și mozarella. Se punea ceapa la călit, apoi ciupercile, o roșie și cartofii. Se pune și busuioc cu rosmarin și cred că se toarnă puțină apă, apoi se bagă tot la cuptor. Când sunt aproape gata, se pune mozarella și se bagă iar la cuptor, până se topește brânza. Nu știu însă sigur dacă e corect așa. Oricum, bucătăria se învață prin experimente și prin furat trucuri. Seara s-a luat cina devreme, pentru că așa a vrut Vitina. Nu mi-era prea foame, așa că am păpat doar o salată asortată. Nici fructe n-am vrut. Aici este obiceiul ca neapărat, după masă, să se manânce fructe.

A început playlistul obișnuit la restaurant. Nu prea îmi place. Primele 3-4 cântece sunt mereu aceleași: Pussycat Dolls- Don’t cha, Madonna- Time, Coldplay- Clocks, Michael Jackson- Fever...și dup-aia nu mai știu. Eu acum am Megadeth- High speed dirt.
N-am chef de nimic...nu știu...în fine..o să vină mami în cameră.

Gata...mă duc în pat! Fuck!! Am dat volumul la maxim din greșeală...și era Judas Priest- Future of mankind...ioi...gata!!!

1 comentarii:

Rozalia spunea...

serios, trebuia sa-i pui pasta de dinti pe fata cand doarme.... even if just for the one second it would be funny :P