vineri, 21 august 2009

21 august 2009

După prânz, cu burta plină. Mai mult de struguri și pepene, că în rest, am mâncat doar puține paste, fără pește. N-am poftă de mâncare. Mi-am făcut 3/4 din bagaj. Trollerul și un ghiozdan sunt pline. Oricum, trollerul meu nu e mare. Mâine umplu și celălalt ghiozdan cu tehnologie și mâncarea de drum. Azi am luat ultimele suveniruri pentru acasă și o carte mamei. Tanti de acolo mă trimitea la cărțile în engleză și s-a mirat când m-a văzut la casă cu o carte în italiană. E cu povestioare ironice, din viața de zi cu zi, din câte am înțeles, ca să-i mai descrețească fruntea mamei. Îi place. Când am ajuns acasă, era și Ignazio și a văzut cartea și acum vrea și el s-o citească. Azi i-a zis mamei că eu sunt inflexibilă, nu mă las schimbată de alții, decât dacă îmi convine. Pam-pam! Vero!   

    Gata cu treburile pe ziua de azi. Am mâncat, am fost în Erice, ne-am plimbat puțin, am luat aer. Sus, în Erice, am stat vreo 10 minute pe marginea prăpastiei, cu picioarele în gol. Părul îmi flutura tot în toate direcțiile, aerul era rece, era bine. Mă simțeam ca acasă, în munți și îmi plăcea. În drum spre casă făceam inventarul locurilor vizitate: Segesta, Favignana, Levanzo, San Vito, Scopello, Marausa, Nubia, Custonacci, Bonagia, Erice, Valderice, St Anna. Eh, cam astea ar fi.

    Mâine la 3juma cică plec. Și ca să-mi fie drumul plăcut, în seara asta mi-a venit și menstruația. Grozav! Ca să nu mai spun că nu m-așteaptă nimeni când ajung. Când nu se poate, nu se poate și mă descurc singură cumva! Pff... Cred că în curând adorm, iar am luat un somnifer. Se cam termină jurnalul meu de Sicilia...

2 comentarii:

Rozalia spunea...

Bah, ma simt aiurea ca n-am putut sa te astept... dar nici c-am avut cum.
Of, las' ca ne vedem noi in curand - maine plec si eu :)

Eu. spunea...

Eh, nu-i bai..stii ca ma descurc ;)