joi, 20 august 2009

20 august 2009

Iar n-am prea dormit. Am intrat în starea de stres, faptul că trebuie să plec și s-o las pe mama aici, cu Matusalem-care-îți-mănâncă-ficații. A încercat Ignaz
io să mă scoată puțin din starea asta, dar nici o șansă. Mâine am să fiu și mai rău, știu deja. Cred că și Grasu și Tigratu știu asta. Măcar ei să mai vorbească cu mami din când în când. Ieri i-am făcut poze Grasului când dormea. E imens! Acum stau în balcon. Mario e în vervă, e plin de turiști, navele pleacă. O să plec și eu curând, mă duc să văd dacă e bazarul deschis azi.

    Fost-am la bazar, de unde i-am luat mamei o pereche de jeans. Măsura 40 am zis eu, pentru că 42 îmi păreau mari. Și atât că nu era nimic frumos azi pe acolo. Acasă, momentul adevărului: probează mama blugii și se chinuie puțin să-i încheie... pam-pam! Problema e că o strâng puțin în talie, dar vin perfect pe picior și pe fund. Concluzia e că mami poartă un 41, căci 42 îi sunt largi, 40 o strâng. Uff...greu mai e și cu ea! Dar or să-i vină și ăștia în talie, știu sigur.

    Distracție cu Matusalem: e supărată pe mami, așa că zicea că dacă vine la masă, o face pentru mine. Apoi începuse să-mi spună că habar n-am ce chestii urâte face mami, cum se poartă și altele. Și când am rugat-o să-mi exemplifice, a început să  spună că o doare stomacul, că îi e rău și tot așa. Și de fiecare dată evita răspunsul. Am început să râd. Ce minte are!

    Se zdruncine toate geamurile din casă, parcă ar fi cutremur. Dar asta înseamnă că pleacă o navă d-aia mare, mare. Prima dată m-am speriat, nu știam ce se întâmplă. Dar acum, e ceva normal. Mă duc prin casă..

    Azi m-a înjurat Matusalem pentru că i-am zis să nu mai vorbească urât cu mama. S-a supărat și a început să mă înjure. În fine, în seara asta am rămas singură cu ea cam o oră și a vomitat. Bleah, era să vomit și eu, dar am rezistat. Acum iar sunt singură cu ea, mami a trebuit să meargă la doctor. Dar i-a făcut injecție, așa că n-ar trebui să mai vomite. Altfel dau afară pizza pe care am mâncat-o mai devreme. Și așa, azi am descoperit că nu suport mirosul de mare cu alge. Cred că am fost anul ăsta la mare cât pentru toată viața mea de până acum. Și următorii 10 ani.

1 comentarii:

Rozalia spunea...

Nici nu cred ca exista 41 la blugi :)) masuri impare zau ca n-am vazut.
I like Mario asta :)