marți, 18 august 2009

18 august 2009

M-am trezit cu o piesă în cap.. In the year of the wolf de la Motorhead. Habar n-am de ce și cum. Am ascultat-o, acum sunt pe Yes- Roundabout. Acum două zile mă întreba Giovanni câte posturi de radio cu muzică rock sunt pe la noi. Eu i-am zis că știu sigur trei- patru, dar sunt mai multe. A rămas uimit, iar Veronica zicea că suntem o țară de rockeri. Hihi, păcat...nu suntem! Aici în Italia, nu doar în Sicilia, e un singur post de radio cu rock, Virgin Radio. Îl ascult mereu în mașină la Giovanni. E bunicel, dar se axează mai mult pe alternativ.

    Azi ziceam că ies prin oraș, dar n-am mai mers. Mami face curat prin casă, și a zis că n-am cu ce s-o ajut. Mai devreme a vorbit cu Tiziana și Aldo mic pe fereastră, în timp ce eu o țineam de vorbă pe Matusalem, ca să n-audă.  Blocul ăsta e construit ciudat. Între dormitorul mic și sufragerie, e un fel de magazie mare. Acoperișul e la etajul 3, așa că geamurile de la dormitoarele etajelor 2 și 3, dau în magazia asta. Și așa se comunică prin fereastră. Îl aud pe Aldo acum. El e strănepotul lui Matusalem. Nu suportă să fie pupat și pozat. Eu am reușit însă să-i fac câteva poze.

    Pff...seară în sfârșit..s-a mâncat lejer, doar salată asortată. Mă simt ca un arici, nu știu..grrr... Matusalem a făcut urât azi, dar deja e rutina zilnică. Eh, eu am de recuperat multe chestii pe acasă. Poate m-a dat lumea la ”persoane dispărute”. Sau la ”obiecte pierdute”, depinde de caz. Mă mai joc puțin că altceva n-am ce face, apoi trag pe dreapta..

1 comentarii:

Rozalia spunea...

Noroc cu Petre, ca altfel da, te dadeam la missing persons :P