miercuri, 19 august 2009

19 august 2009

Am adormit greu și am dormit prost astă-noapte. M-a tras și curentul puțin, așa că atunci când m-am trezit mă dureau toate cele. Iar per ansamblu n-am o dispoziție prea bună. Încă puțin și plec acasă. Matusalem face duș acum, urlă ca de obicei ”tropo caldo, tropo freddo, basta!!” și tot așa. Mai bagă câte un ”corpo de sangue, caspetina, antipatica, disgraziata” (habar n-am dacă așa se scriu toate) și uite așa se face dușul. Cele enumerate sunt binecuvântări de drac! Beau cafeaua și merg cu mami la piața de pește. S-a terminat primul set de înjurături pe ziua de azi!


    Tanananana...am fost cu mami la piața de pește. Când intri acolo e groaznic, miroase în ultimul hal. Mi s-a întors stomacul pe dos când vedeam cum se mișcă caracatițele și alte moluște..bleah! Aragostele sunt simpatici, le făceam cu mâna și ei mișcau din antene. Mami a cumpărat sarde, i-a pus nenea ăla 1kg de peștișori, cred că are pește pentru două săptămâni de acum. Apoi am mers prin centrul vechi. Am intrat într-un magazin de încălțăminte sport. Pentru prima dată văzusem ceva care îmi plăcea. Dar n-aveau măsura mea! Până la urmă, mi-am luat tricou suvenir, cu harta turistica a Siciliei. Pe etichetă scrie că e pentru copii de 12-13 ani. Nenea de la magazin a fost tare drăguț și mi-a făcut reducere, pentru că vorbesc italiana. Și franceza și engleza, a avut mama grijă să-l informeze. Credea că sunt de prin Anglia, și că mă plimb prin Europa, deși nu era sigur. Mama i-a zis că suntem din România și sunt în vizită. Oricum, e al doilea sicilian care credea că sunt din Anglia.

    Primul care a crezut asta, a fost secundul de pe nava La Conia. În prima săptămână, mama m-a trimis pe insule, cu nava. Și eu am vrut să fiu turist de-a binelea, așa că mai toată ziua am vorbit în engleză. De când mi-am luat biletul și până pe la ora 4. Secundul a avut toată ziua grijă de mine, îmi scria pe șervețele orele la care trebuia să mă întorc pe navă, vroia să-mi dea porție dublă la prânz și tot așa. Când ne întorceam de pe Levanzo, m-a întrebat din ce parte a Angliei sunt, așa că i-am zis că sunt din România și i-am răspuns și în italiană. A început să râdă, pentru că l-am păcălit, deși avusese atâția turiști englezi pe navă, și nu era nici fără experiență în oameni, avea o vârstă înaintată. Și uite așa am fost eu englezoaică prin Sicilia.

    Pff... era să vomit la cină, când Matusalem și-a scos proteza dentară ca să și-o curețe. Nu-i deloc ușor să mânânci când cineva își scoate dinții din gură ca să-i scobească. Cred că d-aia mă doare burta acum. Nu-mi mai trebuie nimic, mai stau puțin și mă bag la nani!!

1 comentarii:

Rozalia spunea...

Da, sunt mandra de tine, ca te-au crezut din Anglia! My little Kretz :D