duminică, 16 august 2009

16 august 2009

Altă zi..duminică și zi de sărbătoare locală, Madonna di Trapani. Am fost dimineață la liturghie. Ritul e puțin diferit față de acasă, pe aici nu se stă prea mult în genunchi. În rest, e la fel de frumos. Când mă întorceam acasă cu mami, s-a întânit cu tanti care a lucrat aici înainte și care e o poamă și jumătate. În 5 minute mi-a făcut un car de draci. Păi acum îi înțeleg pe italienii care consideră românii proști. Cu un specimen ca cucoana asta, nici eu n-aș zice altceva. Mă lua cu ”Vaaai, și ai venit tu în vacanță aici, în Italia, să te dai mare!”. După aia începea ea cu cât a plâns și a suferit în viață, dar vai, ce femeie puternică a devenit și cum face ea mișto de italieni. Din 3 fraze, cu 2 se contrazicea singură. Ca să nu mai zic că arăta ca un brad de Crăciun! Grrr...

    La prânz am mâncat paste la cuptor. Acum m-am apucat să fiu paparazzo, că doar așa mi se zice pe aici. Fotografiez oamenii de la restaurant, de jos. Dar nu oricum, ci doar picioare, decolteuri sau grăsimi adunate pe burtă și purtate la vedere. Iiii, și am reușit să prind și un nene la vreo 50-55 ani, călare pe un Dragstar și cu tricou Pink Floyd. Pam-pam! Există rock în Trapani! Săptămâna trecută parcă, auzeam pe via Fardella The Wall și nu știam de unde. Apoi am văzut, era un fel de dubă transformată în tarabă muzicală. Nenea de acolo vindea muzică bună!

    Eu acum mă apuc de ales poze ”artistice” și ascult Nuno- The swing. Mai târziu ies cu mami. Diseară vedem artificii, uraaaa!

1 comentarii:

Rozalia spunea...

Vaaaai, tu, te dai mare, eh?! pai, unde, ca eu nu vad :P
Yay artificii :)