miercuri, 12 august 2009

12 august 2009

Aseară m-am culcat devreme și am adormit greu. M-am trezit normal, pe la 8juma, dar m-am dat jos din pat pe la 9. Tot primesc sms-uri de ”când te întorci???”. Pff...în 10 zile plec. N-o să-mi lipsească nimic în afară de mami. Și stilul de condus al lui Giovanni. Și biscuiții.


    Mă doare stomacul. Dimineață era și mai rău, acum am păpat o banană și un pahar cu suc de portocale, așa că mi-am mai revenit. Matusalem doarme, sau dormea. Mai devreme mă alinta ”gioia mia” și îmi zicea că ține la mine, apoi m-a pupat și m-a trimis la ale mele. Acum se ceartă cu mami. Pff...Oricum, cred că Matusalem m-a pupat și m-a mângâiat zilele astea mai mult decât a făcut-o mămaia mea în aproape 21 ani. Eh..mă duc să ajut cu prânzul.

    Acum e seară..am burta plină de broaște de la câtă apă am băut. E cald, am mâncat și pizza în seara asta și mi-e sete încontinuu. Pizza a fost luată de Salvo. A mea a fost cu ton, carciofi, ardei, roșii și mozarella. A mamei.. în loc de ton avea prosciuto și cârnați.

    Am fost la mare azi. În sfârșit, am găsit o plajă cu o țâră de nisip și cochilii de scoici și melci. Am adunat câteva. Și am mâncat înghețată Fererro Rocher. Yummy...de fapt, toate sortimentele pe care le-am încercat până acum au fost yummy..fistic cu ciocolată amăruie, kiwi, mentă cu straciatella, cafea, alune, vanilie cu straciatella, fragola, bacio, lămâie, portocale...hmm...și cam atât.

    Matusalem m-a pupat de 10 ori azi. Pe puțin! Acum ar trebui să doarmă, are niște somnifere mai tari. Și totuși se plimbă pe la toaletă. O doare burta, deși n-a mâncat decât pește la grătar. Dar acum 5 ani a fost operată de cancer la intestine, așa că...probabil începe sfârșitul..Azi eram bambina sau bambola pentru ea. Oricum, a fost mai calmă. E frumos când mă duc la ea seara, dacă o strigă pe mama. Îi aranjez așternutul, ea mă trimite la culcare, și nici nu ies bine pe ușă, că deja țipă după mami. Off.. Mi-a zis mami că nici cu unii dintre nepoții ei nu a fost așa de drăgăstoasă. Și în general lumea se miră când aude ce comportament are Matusalem față de mine.

    Mi-am luat sticla de 2l de apă din bucătărie. Am cam băut jumate. Până adorm cred că o beau pe toată. Transpir în prostie. Duș nu pot face acum, se enervează Matusalem. Pff..M-apuc să aleg pozele pentru Veronica și Giovanni. Sper să găsesc undeva blankuri, ca să le pot face 2cd-uri cu pozele făcute împreună.

Cald, cald...în noaptea asta cad stelele. Au dat la știri! O să mă bag în pat curând..Vreau pe munte, m-am săturat de mare! Vreau stânci și râpe și aer rece și peisaj verde.. O să le visez până la urmă!

1 comentarii:

Rozalia spunea...

Sa stii ca vreau rasfat cand ne vedem. Eu nu te-am stresat cu mesaje si am fost total izolate si ma simt departe de tine, Kreeetz! Sa inceapa si chitarele sa planga si e totul perfect :P