joi, 6 august 2009

6 august 2009

M-am trezit puțin mai devreme azi, adică pe la 7juma..8juma în ora României. Am băut un espresso ca să-mi dezmorțesc puțin mațele. Așa pățesc mereu: cum schimb aerul, cum mi se dau mațele peste cap, iar acum par să nu aibă chef să-și revină. Mami iar n-a prea dormit, pentru că Vitina o tot trezea ca să-i stingă/aprindă lumina. Acum îi face duș și urlă baba de mama focului. Nu suportă apa. Eu m-am instalat în balcon, am pus muzică...și am început să scriu o nouă carte cică. Habar n-am despre ce și cum voi scrie. Cert e că am început. Și ca de obicei, scriu ce-mi trece prin cap. Ia să văd eu cât de rapidă sunt. Mi se cam duce bateria acum. Oricum, o să plec în bazar în vreo juma de oră. Pam-pam, azi fac singură shopping.  Cred că mă duc să ronțăi vreo 3 biscuiți și apoi plec.
Fuck! I need a product key quickly!!
Pff...iar e scandal...am fost cu mami în oraș și acum când ne-am întors a început Vitina să țipe și să facă urât și să o înjure pe mami. Stă toată ziua în pat și nu vrea să se ridice. Acum îi zice mamei să n-o bage în seamă când o înjură. Lol. Și plânge că fără mami e pierdută. Îi e frică că mami o va părăsi. Și totuși se poartă urât cu mami. Offf...
Mă mănâncă pielea în ultimul hal și nu mă pot scărpina pentru că mi-aș sparge toate bășicuțele și mi-aș face iar răni. Merde!! Am mâncat spaghete cu dovlecei la prânz. Și pepene. Iar de când am venit acasă am băut cam 1,5l de Sprite. Are alt gust pe aici, mult mai bun. Dar tot sucul de fructe cu morcovi e mai bun!
Azi a fost o zi productivă în materie de shopping..cred că încep să mă prostesc..îmi vine să cumpăr tot felul de chestii. Așa că azi în bazar, de fiecare dată când eram tentată să-mi iau ceva, mă uitam bine la preț și mă gândeam dacă am sau nu nevoie de acel ceva. Eh, până la urmă mi-am mai luat o rochie neagră în bretele, de pânză cu broderie discretă pe piept, un tricou albastru cu model abstract și o pereche de blugi gri închis.Ah...și o eșarfă cafenie de mătase. Toate astea m-au costat 6.5 euro. Pam-pam...și  din fericire, mi-am nimerit și măsura din ochi.Apoi cu mami, am intrat în diferite magazine, că doar sunt reducerile pe final și mi-am mai luat un tricou cu mânecă lungă și glugă, care are niște modele tari pe mâneci. Numai că pe ăsta am dat 5 euro. Sper să mai găsesc un hanorac..și poate niște bluze mai de toamnă...și gata că eu chiar mă prostesc!!! Plus că nu știu cum le car acasă pe toate. Și nici nu prea am cine să mă aștepte....damn!
Mami își măsoară tensiunea, Vitina urlă după ea....spitalul de nebuni, secția pericole grave e aici. Și eu mai am de stat 2 săptămâni. Great...
Mai târziu fac rost de product key pentru Office. Tananananna..
Dacă aș putea aduce câteva persoane aici, ar fi perfct. Dar e mai bine dacă o aduc pe mami acasă. Memo: când vine mami acasă trebuie s-o duc la un salon de masaj, la psiholog, la munte....și mai văd eu atunci.
Mi-e foame...mă duc în recunoaștere....
Ultimele rânduri de seară, în compania lui Pink Floyd..am păpat sarde la grătar cu graham și o piersică. Apoi am avut o discuție despre administrarea casei cu mami. Îmi revin mie mai toate responsabilitățile, pentru că de acum eu mă ocup de cele ale casei. Eu le încurc, eu le descurc de acum.
  Iar acum câteva minute m-am întors de la înghețata din sufragerie, unde am păpat cu mami.
Cred că am făcut o tâmpenie...mi-am jupuit o bucățică mai mare de piele...si mă ustură puțin..pot să-mi văd și vasele de sânge. Arată ciudat..brr! Oricum, ăsta e primul strat de piele lepădat. Ce șarpe sunt!!
Momentan e liniște în casă...Vitina doarme. De-ar face asta toată noaptea...Doamne-ajută!! Oricum, mami e puțin nervoasă pentru că a sunat-o Salvo, ca să se victimizeze puțin la telefon. Pff...aveam altă impresie despre omul ăsta. Din păcate e doar un copil răsfățat mai mare. Și mami mă are pe mine deja în rolul ăsta. Ea acum e cam îndrăgostită de Francesco. Nu face decât să vorbească de el, să aducă vorba de el. E amuzantă. Probabil că de capul ăstuia chiar e ceva, e foarte încântată de el. O să-l cunosc și eu zilele astea cred. El a rugat-o să mă vadă. Tot ce sper e ca dacă va ieși ceva cu ei 2..să fie frumos.
Mă trimite mami la culcare..pff..gata...și tot n-am făcut încă rost de product key. Fir-ar!!

1 comentarii:

Rozalia spunea...

Baaaah, ti-ai luat haine mega ieftine, ma oftic :)) Dar bravo ca ti le-ai luat ;)
Acum brb, ma duc la masa :P