luni, 10 august 2009

10 august 2009

 Stau cu mami în balcon. Ea calcă rufele, eu îi pun muzică. E ciudat, înainte se relaxa cu muzica, acum nu prea o mai suportă, n-are răbdare. Trec motoare pe stradă, se aude vocea lui Mario de jos. Avea un client cu net mai devreme, dar degeaba..era parolat. Grr..

    Am spălat scara de bloc mai devreme. Îmi place s-o ajut pe mami. Iar dacă asta înseamnă spălat de scări, ata ete. Măcar fac ceva. Oricum, am început dimineața ”bine”. Baba n-a dormit și a făcut urât. Apoi seria obișnuită de înjurături de la baie. Acum urmează prânzul...mă duc să ajut sau să încurc..

   
    La prânz am mâncat salată de orez cu legume și o banană, apoi am adormit ascultând muzică. Mami s-a tăiat urât la deget, dar am doftoricit-o cum am putut și eu mai bine. Azi ne-am întânit cu Salvo. Mi-a cerut scuze, însă i-am zis că nu face nimic cu scuzele, iar eu dacă vreau să-l înjur așa cum credea, o fac în italiană, ca să înțeleagă, nu în română. Am reușit să-i zic toate astea
în italiană, așa că sunt mulțumită de mine.

    Când am ajuns acasă cu mami...dezastru. Baba făcuse caca pe ea..și prin casă. Mirosea în ultimul hal, și tot ea o înjura pe mami că nu face curat. E dusă rău cu capul!

    În noaptea asta sunt afară cu Veronica și Giovanni. Mergem pe plajă. E noaptea stelelor căzătoare cică, cu ocazia lui San Lorenzo. E ceva tradițional pe aici. Acum mă duc s-o ajut pe mami cu cina.

0 comentarii: